Sunday 9 March 2014


Syarikat Afifi Holdings Sdn Bhd merupakan satu-satunya syarikat pengimport Pemanis Bestevia yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia pada tahun 2012. Syarikat ini berasaskan perniagaan Import dan eksport. 
   
Memandangkan kadar pesakit kencing manis, darah tinggi, Obesiti semakin meningkat di kalangan masyarakat Malaysia, Syarikat ini memberi suatu alternatif baru yang bakal merubah indeks kesihatan di Negara kita.




Syarikat komited untuk memberikan khidmat terbaik buat rakyat Malaysia demi melihat masa depan Negara yang lebih sihat dan cergas.

Syarikat percaya, dengan menggunakan Produk pemanis Bestevia sebagai alternative pengganti gula, secara tidak langsung, rakyat Malaysia mampu sekurang-kurangnya mencegah daripada menghidap penyakit-penyakit kronik yang begitu popular dikalangan masyarakat tidak kira lapisan umur.

 “ Mencegah lebih baik dari Mengubati “ merupakan suatu ungkapan yang amat sinonim dengan Produk Pemanis BESTEVIA. InsyaAllah, kami akan mengeluarkan banyak lagi produk yang berasaskan Stevia sebagai alternative yang terbaik buat semua.


Sekian dari kami,

Senyumlah.. dan tambahkan manis di senyumanmu dengan Bestevia.

Ceria Bersama Stevia


Admin 
Syarikat Afifi Holdings Sdn Bhd



Share This

No comments:

Post a Comment

Hubungi Kami Sekarang !!

Pastikan anda memilih Bestevia sebagai pemanis Semulajadi anda. Bestevia, Pemanis 0 kalori pilihan semua



Designed By Dr Afifi Saif